Lacoste

Åhhh, idag köpte jag min gamla underbara parfym från Lacoste på Kicks här i Falun (Se bild.). Älskade verkligen parfymen så var bara tvungen att köpa den när jag såg den idag inne på Kicks så från och med nu så kommer jag lukta underbart bara så ni vet, fast jag luktade ju inte så dåligt innan heller för den delen, eller hur? ;) Nej, bara skojar, allt är bra med mig annars, bloggandet är på topp (verkligen inte..) & livet rullar på. Nyår på torsdag-fredag ju så då blir det en rejäl fest! ;) Hursomhelst så är allt bra här, blir bara mer & mer snö här samtidigt som det var riktigt kallt ute idag! Menmen, allt bra här, hur är det med er? :)

Älskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0