Nejnejnej

Lördag idag, underbart att vakna upp på en lördag, men något som absolut inte är underbart att vakna upp med är att ha ont i halsen! Nej tack säger jag bara men nu är det te som gäller hela dagen, skulle vara typiskt mig att bli sjuk nu när tomtebandyn, jullovet & allt kul är. Nej, det här ska jag allt stoppa! ;) Idag blir det till att vara hemma, titta på film, kanske gymma? Har inga direkta planer iallafall men något ska jag iallafall hitta på & absolut inte utomhus! Det är ju hur kallt som helst, ska bli -12 grader här nere, helt sjukt. Inte konstigt att jag har ont i halsen, är nog en hel del i Sverige som har Minst det. Jaja, nu ska jag äta frukost, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Men blääää... krya på dej!!!

2009-12-19 @ 13:55:52
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0