Happy Birthday

Jadu, vet inte riktigt vad jag ska skriva om nuförtiden, det är en av anledningarna till varför jag kanske ska lägga ned bloggen. Menmen, får väl skriva av mig lite idag & se vart det leder.

Livet rullar på som vanligt, inget speciellt händer precis. Lina är i Finland i en vecka till så jag får hoppas att hon har det kul därborta. Här i Gnosjö händer ju knappt någonting? Fatta vad jag längtar efter att få flytta.. Varje dag drömmer jag om livet i Frankrike, Spanien.. Sol & Bad & främmande människor.. Ibland önskar jag att jag kunde åka tillbaks i tiden, liksom vem gör inte det? Att få träffa alla underbara fransmän & vänner som man fick.. Att få träffa Eva igen & bygga upp den vänskap som vi har haft genom internet efter att vi träffades för ett år sedan när fransmännen var här & vi var i Frankrike. Istället för att drömma om det som varit får man tänka på framtiden & inte titta tillbaks på det som varit, det är en regel som jag har lärt mig i livet efter all skit som jag fått gå igenom under förra året. Ändå ångrar jag Inget.

"Life is a one way street, never look back".
- So true.

Värst vad folk fyller år nuförtiden med.. I Juni fyllde Andreas & min systerdotter (6år) år. Nu i Juli fyllde Richard, morsan & massa andra människor år, kan knappt hålla koll längre på vilka som fyller år, är för många. Tycker synd om mig själv att jag ska behöva fylla år i December, haha. Men ändå är det lite skönt att inte fylla år då alla andra gör det om man tänker efter. Hursomhelst, Grattis till alla er som fyllt år den senaste tiden, kanske inte har hunnit gratta alla men jag gör det genom bloggen istället :)

Just det, var i Falun förra veckan hos min syster Jenny & hennes man Olle samt mina systerdottrar Melizza (6år) & Michelle (föddes den 31:a maj iår). Var där i 4-5 dagar & hälsade på & det var ganska kul & skönt att komma bort från Gnosjö, men nu är man tillbaks iaf igen, blir väl till att slappa med vänner & hitta på lite grejer de kommande veckorna innan skolan börjar igen..

Hoppas allt är bra med er, ska tänka efter om jag orkar ha kvar bloggen & fortsätta skriva.

Au Revoir
'

- Cuongphan -

Happy Birtday, Make a wish'.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0