Kärlek

Du är allt jag någonsin önskat mig,
du är allt jag saknat.
Du har vänt på min värld, gjort mig glad & fått mig att vilja se framåt istället för att titta bakåt på det som varit hela tiden.
Det finns bara En som är som du, & du är min.

Då har man kommit till en av de punkterna i livet då man känner att precis allt funkar. Skolan, livet, kärleken. Just nu är jag så glad, mest glad över att ha vågat ta ett steg framåt, istället för två bakåt. Har aldrig känt som jag gör nu. Det finns flera underbara människor att tacka för det & ni vet vilka ni är. Kändes som om jag var en sekund från att försvinna från denna värld, att göra något man skulle ångra för alltid, istället kämpade jag & fick min belöning, dig.

Plugg, plugg, plugg är det som gäller nu. Har en jävlans massa saker i skolan att göra men det är bara att bita ihop. Har haft en riktigt rolig helg i Linas stuga tillsammans med Lina, Jonna, Hanna, Jonas & Andreas. Skönt att komma bort från allt om det så bara är en dag, eller en vecka. Det är skönt iallafall, speciellt när man är med såna underbara människor.

Jag lovar er alltid att jag ska börja blogga mer, men det känns som att tiden knappt räcker till längre, kanske är det så? Hinner nog inte blogga varenda dag iallafall men jag ska försöka när jag får en halvtimma eller mer över, som nu.

Låten "Stars" här nere som sjungs av Alejandro Fuentes är verkligen underbar, så sjuukt bra!

Hoppas att det är bra med alla! (:

- Cuongphan -


Love it :)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Tack själv för helgen cuong! och jag är sjukt glad för dig och linas skull! ni är så sjukt söta tillsammans :) lycka till turturduvor :D

2009-05-03 @ 16:32:42
Postat av: Lina

tack själv! jag har väntat på detta..länge, o nu finns du här, det känns overkligt som sagt. Du gör mig glad av att bara finnas!



you make it real for me

<3

2009-05-03 @ 16:37:41
Postat av: Cuongphan

Jonna, det var sjukt kul där borta! hahaha :P Nu har jag lärt mig att man aldrig ska väcka en dansk som sover ;) hahaha :)

2009-05-03 @ 18:46:29
URL: http://cuongphan.blogg.se/
Postat av: Cuongphan

& Lina, du vet hur jag känner för dig ju, you're my baby, only mine :) <3

2009-05-03 @ 18:47:15
URL: http://cuongphan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0