Roger Federer

Vet att jag inte skriver så ofta längre men det är bara för att det är sista rushen i skolan nu. Snart är det äntligen sommarlov, så skönt! :)

Tänkte passa på att skriva lite nu iallfall, men hela inlägget kommer handla om tennis, eller ja mest om min idol Roger Federer. Roland Garros (Grand Slam - Frankrike) är ju igång nu & jag tittar på tennis 24/7, älskar verkligen när dem visar dessa stora turneringar på Eurosport, är så härligt. Hela mitt hjärta håller verkligen på Federer & det skulle göra en sån enorm skillnad om han vann. Alla ni som kan eran tennis vet hur mycket det skulle betyda för honom & för mig med.

Var inne lite på facebook & letade, då hittade jag ett videoklipp på Federer, så jag tänkte att jag skulle gå in på Youtube lite igen & titta på The Champ & vilka klipp jag hittade.. Har sett en hel del förrut men nu hittade jag några nya & jag tänkte lägga upp dem här, jag ryser i hela kroppen när jag tittar på dem. En idol är en idol & Federer har gjort allt för mig, utan honom skulle jag inte ha tennisen. Titta på klippen här nere & ni kanske förstår lite varför.

Nu är det även helg så hoppas ni har det bra, själv blir det tennis, tennis, tennis & plugga på fysik samt spanska som jag har prov i!

Ha det bra! :)

- Cuongphan -

Roger Federer, The Champ'. Always and Forever Fed <3


He's only a man, not Superman'. <3

Kommentarer
Postat av: Cindy'Nham

får jag ha dig på min sån länk sak? :]]



hahaha, din lilla tennis nöörd :]]

2009-05-29 @ 23:19:30
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0