Valencia - Real Madrid 3-0!


Weeeeeeyy! Vinst med hela 3-0 mot Madrid & vilken dominans! Valencia totalt ägde hela matchen & det var riktigt kul att se dem spela såhär. Lite fakta om varför Valencia vann ikväll:

* Mycket bättre spel samt att de vågade mer!
* De gav 100%!
* Mål: 3-0!
* Skott på mål: 7-2!
* Bollinnehav: Ca. 61-39!

- En otrolig insats från Valencia. Nu kan man slappna av lite iallafall & sova gott när man vet att Valencia har vunnit en sån här otroligt viktigt match. Det gör det inte sämre att det är Real Madrid som man har knäckt! :)

Nu ska jag titta klart på Prison Break avsnitt 19 på säsong 4 som jag började titta på innan, sen ska man äntligen sova! Var med Lina lite innan & det var kul. Vi hade inte så speciellt mycket att göra så jag kom på en lek när vi var ute. Vi skulle komma på låtar & nynna på dem så att den andra kunde lista ut låten, ganska kul faktiskt, haha!

Ha det bra allt folk så hörs vi imorgon, Bonne nuit! :)

- Cuongphan -


Bild från Linas stuga som jag berättade lite smått om i ett inlägg.
Berättar lite mer detaljerat om de dagarna snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0