Catch me if u can'

Tjenaree!

En riktigt seg dag har det faktiskt varit idag.. Trots sovmorgon kände jag mig utsliten redan när jag vaknade. Ville ligga i sängen & sova för alltid men jag insåg kanske snart att det inte skulle gå, så istället snoozade jag i 10-15 minuter innan jag reste mig upp till slut. Kände på en gång att jag hade träningsvärk efter idrotten igår (kickboxning) & tennisträningen. Hela ryggen känns helt seg just nu & även armarna. Menmen, på något vis så klarade jag av skolan & belönades med fika utav läraren på sista lektionen (spanska..). När jag kom hem hade jag inte lust att göra någonting förutom att längta efter att läsa ut Twilight-boken där jag har runt 50 sidor kvar men den läser jag ut strax. Laddade istället ned filmen som jag tänker se under helgen. Laddade även ned Public Enemies av bara farten men den ska ju vara bra så varför inte liksom? Jaja, ni kanske märker att jag inte är på något vidare blogg-humör idag & det beror på min extrema seghet som jag känner i kroppen. Längtar redan efter att sova men måste även plugga matte innan dess också. Men vi hörs när jag piggnat till, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0