End of Week

Fan att helgen snart är slut & skolveckan börjar om på nytt.. Var & spelade innebandy nyss & nu känner jag verkligen att jag behöver lite mat & sömn för att ladda upp krafterna. Duschen kommer först, sen blir det mat/plugg & till slut sömn. Imorgon är det bara tre lektioner i skolan så det ska inte vara några problem, därefter skippar jag tennisen & stannar kvar i skolan för att plugga till de kommande proven m.m. Har ju fortfarande lite känsel i ryggen & det är volleybollturnering i skolan på torsdag & där är det full hälsa som gäller & inga skador för vi ska ju ta hem det iår igen (dock är jag ett nyförvärv för iår..)! Hursomhelst så är det fullt upp den kommande veckan, igen. Men efter den här veckan så har vi inte så jättemycket i skolan & då kanske jag äntligen får pusta ut & vila upp mig? Hoppas det iallafall :) Men vi hörs, ha det bra tills vidare!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Så nu finns den på min sida :)!

2009-11-16 @ 11:02:11
URL: http://beeautiiiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0