Finally back on track

Efter en dryg vecka så är det då äntligen dags för comeback i tennisen. Har varit sjukt trött & stressad den senaste tiden & plugget har även varit väldigt ansträngande så jag har inte hunnit med min käre favoritsyssla eller ja, rättare sagt mitt liv. Idag är det iallafall dags igen & jag ska ge 110% som vanligt fast idag har jag bestämt mig för att jag ska köra på en annan taktik, rättare sagt att försöka avgöra bollarna & köra så offensivt som möjligt samtidigt som jag gör få misstag. Detta gör jag för att testa om jag verkligen har vad som krävs, om mina slag verkligen håller. Jag tvivlar inte på att det gör det utan det är bara att köra på, jag har ju utvecklats något enormt sedan jag började träna tennis för några år sedan. Menmen, idag var det även fysikprov för min del, gick väl inte så värst bra som vanligt men fysik är verkligen inte min grej, så enkelt är det.. Hursomhelst så är det bara att bita ihop, det kommer bättre tider men det är klart att man blir deppig av grejer som inte går ens väg men till slut kommer man över det, förhoppningsvis. Men vi hörs ikväll eller imorgon, ha det bra tills dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0