I miss you that much'..

Äntligen har jag slutat skolan för idag, har verkligen varit en sjukt seg dag för mig idag. Kunde inte sova inatt, ovanligt va? Den här gången var problemet att det kliade i håret som fan & jag låg där i sängen & vred & vände mig ett antal gånger. Kände redan på morgonen att jag inte skulle vara på hugget i skolan menmen, det gäller att kämpa för att komma någonstans. På fysiken, näst sista lektionen så kände jag att jag fick hur ont som helst i huvudet, tog två huvudvärkstabletter som jag fick av Aron (min knarklangare, haha..) men det hjälpte inte så jättemycket, istället mådde jag illa & det kändes som om jag skulle svimma eller åtminstone spy så jag kände att jag var tvungen att sticka hem. Men efter en kaffe (choklad) så tvingade jag mig själv att orka med en lektion till. Spanskan gick väl ganska bra, fick en del gjort trots min otroliga seghet. Nu sitter jag här, fortfarande kvar i skolan & skriver lite på engelska-arbetet som ska in imorgon. Lyssnar även på musik, musik som Kevin rekommenderade mig att ladda ned igår. Min musikstil, helt klart. Menmen, ikväll blir det till att plugga en del inför franskaprovet på fredag & även skriva lite på engelska-arbetet igen. Känns som om jag är så sjukt trött nuförtiden, lusten börjar också försvinna igen. Börjat bli stressad som bara den på grund av skolan men nu har det lugnat ned sig lite men huvudvärken har inte blivit bättre, kanske värre? Kanske har jag svininfluensan? Kanske, men jag bryr mig inte. Kan man ta sig igenom en svår sak så kan man ta igenom sig fler. Jag tänker ändå inte ta vaccinet för svininfluensan, det har jag redan bestämt mig för. Menmen, nu orkar jag inte skriva mer, dags att jobba vidare..

Love

Kommentarer
Postat av: ellen ~

well , jag har kommit på hur det funkar nu tror jag :D ska lägga till dig när jag kmr hem (a)

2009-11-18 @ 19:01:27
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/
Postat av: Cindy'Nham

awwe, hoppas det blir bättre :]]



sv:

det är det jag menar. när jag lyssnade på den ett tag innan så tyckte jag att jag hatade verkligen kärlek och sånt men sen igår eller något menar förigår så jag bah asså denna låten måste jag bara lägga upp så cuong får lyssna på den.. för jag vet ändå att det har något med kärlek att göra det som gjorde dig depp ett tag, aaight? :/ <3

2009-11-18 @ 19:57:02
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0