Ny design?

Tjenare, har en fråga till er läsare.. Tycker ni att jag ska fixa en ny design eller ha kvar den som jag har nu? Alltså jag kommer inte fixa den själv utan med hjälp av en kompis eller någon annan men det är klart att det ska vara efter mina idéer m.m. också. Anledningen till att jag inte har bytt design på ett väldigt bra tag är att jag faktiskt tycker om den här designen som jag har nu. Den är stilren, headern är klockren & färgerna passar perfekt. Orange text på länkarna är mer än perfekt & sen har jag ju fixat klockan, musiklistan, bloglovin' & det själv så det är jag även mycket nöjd med. Dock är det enda som jag skulle vilja ändra på bilderna, någon sommarbild? Ny bild på mig? Kompisar? Jaja, jag ber om er åsikt hursomhelst, så vad tycker ni? Plugg härnäst, hörs imorgon. Blev ju inte så mycket med bloggpausen men jag skriver ändå inte lika mycket som förut då jag skrev/la ut runt tre inlägg per dag. Ha det bra tills vidare iallafall, ciao!


Kommentarer
Postat av: Cindy'Nham

Hmm.. jag vet inte ta det du tycker känns bäst! :]]

Jag tänkte också byta design snart.. men jag orkar bah inte göra det än.. vill lära mig mer saker först innan jag bytar :$$



sv:

ahahahaah, jaa.. men han bor i alla fall i småland (a)

2009-11-29 @ 20:31:14
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
Postat av: ida myrin

sv: tack :)

det är bara bra, själv då? :D



visst, säg till när du lagt till mig så gör jag dsm direkt ;)

2009-11-30 @ 00:09:35
URL: http://myrins.blogg.se/
Postat av: Moa

aa<3 :D



Jag har hittat en superkul julklapp till alla pappor :)

2009-11-30 @ 16:02:54
URL: http://livetommoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0