Paranormal Activity

Innan så såg jag klart på filmen "Paranormal Activity" i skolan tillsammans med Kevin & måste ju självklart skriva vad jag tycker om den & om den rekommenderas enligt mig.

Filmen baseras alltså på något som verkligen har hänt & temat i filmen är det onaturliga, i detta faller spöken. Paret i filmen spelar in sin vardag & vad som händer på nätterna & jag ryser bara jag tänker på det. Ju längre tiden går desto mer skrämmande saker händer.. Till att börja med måste jag säga att ni som inte tror på spöken & säger att de inte finns, då är den här filmen absolut inget för er. Enligt er är detta säkert en "B-film" som inte alls är läskig med kassa skådespelare men det tycker jag absolut inte. Jag tycker filmen är läskig som bara den & bara jag tänker tanken på att filmen baseras på en verklig händelse så ryser jag som sagt. Kunde t.o.m. inte sova igår natt för att jag led av paranoia om att det var spöken i mitt rum (som det mycket möjligt även kan finnas..), men ändå älskar jag allt som har med spöken att göra! Ja visst, jag ryser, jag blir rädd men ändå vill jag veta mer om detta fantastiska fenomen om det nu ens finns. Dock tror jag att jag kommer kunna sova inatt då jag fick reda i slutet av filmen att det var skådespelare som spelade in filmen, vilket jag inte trodde under filmen så därför blev det mindre läskigt efteråt men ändå.. Vill du bli riktigt skrämd så innehåller den här filmen en hel del skrämmande scener som kan följa efter dig i dagar.. Rekommenderas starkt till spökälskare!
Nu blev ni allt sugna va? ;)

Kommentarer
Postat av: Cindy'Nham

sv:

va bra! vet du äns varför jag la upp låten? jag gjorde det bara för du skulle få lyssna på den :]]

2009-11-17 @ 21:45:33
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
Postat av: ellen ~

jag vill se den :o



haha men jag vet inte vad jag ska göra lördag & söndag .. därför är dom planlösa atm x)

okej , jag ska försöka mig på att lägga till dig där :o säg till om jag lyckas ~

2009-11-17 @ 22:14:47
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/
Postat av: Maria

Hehe, har den filmen på datorn...

såg den för 2- 3 veckor sen..

Kunde inte sova så bra den natten.:D

2009-11-18 @ 10:56:27
URL: http://honutannamn.blogg.se/
Postat av: Cindy'Nham

sv:

det är faktiskt sant.. jag tänkte bara: amen nu måste jag lägga upp en låt som cuong kanske gillar eller han kanske känner sig träffad? hahha, nää men något sånt tänkte jag faktiskt på :]]



hihi, hans låtar är faktiskt bra bra :D:D

2009-11-18 @ 15:11:40
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
Postat av: Malle - Hockeyfru

bara fint med mig! allt bra med dig? jovisst, hojta till när du lagt till mig så gör ja detsamma:) oh den filmen ska vi se med:)

2009-11-18 @ 17:14:20
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Leticia (from brazil)

I saw this film today and It not scary me It for me is a comedy.It isn't a horror film it is comic

2009-12-09 @ 00:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0