Plugg + Sport!

Tjenare, idag blir det till att plugga medan jag kollar på tennis (15.00 - Roger Federer - Novak Djokovic - Basel Final), fotboll (17.00 - Djurgården - Assyriska - Kval till Allsvenskan) & sedan fotboll igen (19.00 - Valencia - Zaragoza - La Liga) så jag har fullt upp idag med att nörda mig framför kemin & sporten. Blir alltså ingen innebandy idag, Valencia lockar mer känner jag nu när jag har fått Tv4 Sport så jag slipper streama Valencias matcher varenda helg.. Vädret är inte heller säkert lockande, det regnar ju hela tiden. Snön skulle ju komma men vad hände med den? Den var här & vände, höll inte ens i sig i en dag.. Jaja, nu måste jag äta något snart innan jag dör.. Ha det bra!

Kom igen nu Djurgårn', kämpa tills domaren blåser av!!

Kommentarer
Postat av: Cindy'Nham

du är en SPORTFÅNE! :D ahahahahaha.

2009-11-08 @ 16:15:59
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
Postat av: milica marjanovic

Djurgårdare? bra val där,

2009-12-14 @ 00:35:45
URL: http://milicamarjanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0