Sjukt ont!

Idag är det fredag den 13:e & man kan ju inte börja dagen bättre än att sträcka ryggen på morgonen? Det var iallafall vad jag gjorde idag, vaknade inte av någon ryggont men sen när jag började gå så kände jag att det började göra ont i ryggen & framåt dagen så kunde jag knappt böja på mig. I skolan hade vi även ett arbete där vi hade gjort en teaterpjäs om litteraturen. Där skulle jag alltså spela teater med en rygg som knappt kunde böja sig så jag sa till läraren att jag ville flytta fram det men jag ångrade mig sedan för jag ville ha det gjort. Teatern gick bra, körde mest på inlevelse & sedan sket jag i att jag hade ont i ryggen. Klasskamraterna sa att vår pjäs var bra så får väl lita på dem. Hursomhelst, jag sa ju till er att jag inte skulle skriva på några dagar men vad gör jag då här? Jo, jag har långtråkigt.. Har suttit framför datorn ett par timmar nu, kan knappast göra något mer p.g.a. ryggen så bestämde mig för att uppdatera lite, duktigt va? ;) Blir ett ganska kort inlägg nu men kanske kommer något mer, vem vet? Dagens Låt kommer även senare, det lovar jag er! Iallafall, ha det bra tills vidare! :)


Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

vilken jätte fin bild! :D

Ha en så mysig söndag!

2009-11-15 @ 17:03:14
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0