Vaccinet? - Nej tack!

Som ni nog har märkt så råder det bloggtorka på min blogg för tillfället. Förlår, förlåt, förlåt men det är så sjukt stressigt i skolan just nu, tro mig. Tror att jag t.o.m. kan ha failat på ett prov idag, i kemi. Var ju så sjukt svårt.. Hursomhelst så kommer jag inte skriva så mkt den kommande tiden tills det har lugnat ned sig lite. Har läxor, inlämningar & prov som bara den så då kanske ni förstår varför jag inte har skrivit någonting.. Min fråga till er läsare idag är iallafall:

Ska ni (om ni inte redan har tagit) ta vaccinet mot svininfluensan?

- Jag dissar vaccinet totalt. Jag känner att det är onödigt att ta ett vaccin som man inte ens är 100% säker på. Har hört från folk som har skakningar när man har tagit vaccinet, ont i hela kroppen, knappt kan gå, röra på sig. Dessutom så är svininfluensan i de flesta fallen som en vanlig influensa & jag tar nog den chansen hellre än att lida av bieffekter av vaccinet. Jag förföljs redan av en konstant huvudvärk dag ut & dag in som jag nog aldrig kommer bli kvitt (har gått 1½ år strax med den..) så varför ska jag utsätta min kropp för ännu mer obehagliga saker som även kan skada mig? Nej, jag dissar vaccinet totalt som sagt. Jag hoppas verkligen att ni tänker till extremt noga om ni nu funderar på att ta det & jag hoppas verkligen att inget går fel om ni nu bestämmer er för att göra det. Det var allt för mig idag, vi hörs om några dagar, någon vecka kanske. Ha det bäst! :)

Kommentarer
Postat av: steph

tack så mycket, vad glad jag blir! =) Händer ikväll då? :D

2009-11-13 @ 16:58:36
URL: http://stephaniebell.blogg.se/
Postat av: steph

tack så mycket, vad glad jag blir! =) Händer ikväll då? :D

2009-11-13 @ 16:58:42
URL: http://stephaniebell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0