Volleybollmästare!

Tjenare, kungen här!
Just nu är jag ganska trött efter att ha tagit hem volleybollmästerskapet i skolan, känns helt underbart haha ;) Men vårt team (Kvävedivanadin = NV2) spelade ju riktigt bra så vi vann som sagt iår igen, iår satsar vi på trippeln i form av volleybollen, innebandyn & fotbollen :D Menmen, sitter här i skolan nu, igen, jag vet men jag måste faktiskt plugga. Har engelska-arbetet som ska in om några timmar (innan 00.00 idag) & sedan har jag ju också franskaprov imorgon så det måste jag också plugga på så ingen tennis idag alltså, har ju redan fått min träning för idag ;) Men vi hörs senare/imorgon, beror på om jag har tid över för att skriva, vi får se. Ha det bra iaf! :)
P.S. Inte vårt lag på bilden ;)

Kommentarer
Postat av: Cindy'Nham

grattis! :D btw, vi vann också! :D:D:D



sv:

hahahah, nee.. ta inte tillbaka det :oo

2009-11-19 @ 16:29:12
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0