Ännu en lista..

Vad heter du? - Cuong Phan

I mellannamn då? - Thanh (a)
Vart bor du? - Gnosjö, små(!)land
Trivs du där? - Ja, men vill flytta
Brukar du läsa horoskop? - Jadå. Om jag tror på det också? Självklart!
Har du körkort? - Nope
Äger du några converseskor? - Nej, tycker dem är fula
Favoritdjur? - Katt
Vad spenderar du dina pengar på? - På att ha kul samt sportgrejer haha
Senaste konserten? - Aldrig varit på en konsert
Antal kuddar i sängen? - 2! Måste ha minst två annars får jag ont i nacken fast det får jag ändå haha :P
och Kan du baka bullar? - Nej, morsan gör det åt mig, med recept kan jag fast har aldrig provat ;)
Har du varit med i scouterna? - Faktiskt? Ja ;)
Bläck eller blyerts? - Blyerts
Mc donald's eller burger king? - Mc Donald's. Burger King har inge ketchup i sina hamburgare.. -_-
Är du allergisk mot något? - Nej :)
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Själva mjölken är väl vit & paketet grönt? Haha ;)
Vad åt du till frukost? - Ingenting, vaknade vid 15.20 :P
Har du haft sex idag? - 24/7 (a), haha nej
Hur svarar du i mobilen? - Tjaa/Hej det är Kung
Vem ringde du senast? - Mr. Aron Ivarsson
Antal timmar sömn inatt? - 13½ (a)
Sov du ensam? - Jaaa
Brukar du snusa? - Varför snusa/röka när man kan spela tennis istället? :D Det är bara äckligt!
Vad innehåller din favoritnattmacka? - Ingen aning haha, köttbullar & rödbetssallad?

SENASTE PERSON SOM...
Sov i din säng; Jag? ;)
Du delade en drink med; Jonas, Andreas (Norrköping baby) ;)
Du gick på bio med; Ex:et...........
Skällde på dig; Morsan? Fast var ett bra tag sen, haha (a)
Skickade ett e-mail till dig; Jaadu, ingen aning.

HAR DU NÅGONSIN...
Sagt "jag älskar dig" och menat det? - Ja
Bråkat med ditt husdjur? - Ja, alla gånger kattjäveln har rivit mig & fått damp, fast älskar henne ändå (a) :)
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - Mycket möjligt.. Tror på Déjà Vu ;)

EXTRA STUFF...
Tar du droger? - Fuck no
Dricker du? - Inte mycket..
Vem är din bästa vän? - Kristoffer, Eva, finns fler & de vet nog vilka de är :)
Vad är du mest rädd för? - Att bli lämnad helt ensam av mina vänner m.m.
Vilka kläder sover du i? - Boxers
Vart vill du gifta dig? - Lite tidig fråga kanske?
Vem hatar du verkligen? - Min bror antagligen & då menar jag det också. & för tillfället mitt ex också.
Har du varit kär? - Vem har inte varit kär?
Kör du bil? - Ja, jag har inget körkort men jag kör bil, haha daah.
Har du ett jobb? - Orka.. Hoppas få sommarjobb iallafall..
Gillar du att ha folk omkring dig? - Jadå, men även skönt att få vara själv & tänka.

STUFF...
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? - Ja, nästan varje gång.. :'/
Är du ensam nu? - Ja
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - Jadå, fast inte alltför ofta :)
Vill du gifta dig? - Om 5-10år kanske?
Vill du ha barn? - Ja, såklart. Minst två, max tre :)

FAVORIT...
Rum i huset? - Mitt!
Typ av musik? - Pop, Hip-Hop/R&B (y)
Månad? - December! Födelsedag, jul, jullov.. :)

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit? - Nej :O
Köpt någonting? - Japp
Varit sjuk? - Nej
Sjungit? - Åhja..
Sagt "jag älskar dig"? - Nej
Velat säga till några att du älskar dem? - Ja
Träffat nån ny person? - Nej
Saknat någon? - Ja, hela tiden..
Kramat någon? - Ja
Kysst någon? - Nej

SENASTE...
Låt du hörde: Gavin DeGraw - Follow Through (Spotify-listan) :)
Film du såg: G.I. Joe (y)
Dryck du köpte: Milkshake :D
Mat du åt: Ris, kött, grönsaker
Gången du åt en 7-Eleven korv: Aldrig ätit/köpt något där :O
Människa du slog: Ohh, längesen..
Långa telefonsamtal: Aron
Dusch: Igår
Irritation: Ehh?

FÖRSTA....
Bästa kompis: Sabrina Hadzic & Kristoffer Gustafson
Jobb: Sommarjobb.. Äldrevård..
Inhandlade skiva: Kommer inte ihåg, längesen jag köpte skivor..
Begravning: Aldrig varit på någon begravning som tur är..
Piercing/tatuering: Ingen, tatuering skulle vara coolt! :)
Fiende: Ingen aning..

Kommentarer
Postat av: SCHTEVEEEE

jajaaaaa du dicker liiiiiiiiiiiiite?!?!? du e fAaan full!

2009-10-31 @ 21:19:08
Postat av: Cindy'Nham

varför hataru din bror? :||



sv:

hahaha, sant.. det är ganska svårt men jag är van :)



nawwwe, gulligt.. men synd att hon inte kände detsamma för dig :/

2009-10-31 @ 22:50:15
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0