En vecka kvar, woohoo!

... Sedan är det Norrköping som gäller med grabbarna, riktigt nice det! Kommer dock sakna tennisen men det är bara en vecka jag missar (tre träningar) så får väl kompensera det med att spela riktigt bra när jag kommer hem, eller något sådant. Idag har inte alls mycket hänt, har sovit, pluggat (Extremt Lite) & sedan slappat för det mesta. Var & spelade innebandy nyss också i 2h & jag känner mig helt slut just nu i hela kroppen inklusive hjärnan ;) Kul att det kom lite mer folk den här gången, brukar vara runt 5-6 personer men idag var det runt det trippla som kom. Nej nu ska jag äta något, duscha & sedan plugga kanske? Behöver inte plugga på något egentligen, har småläxor bara men är alltid skönt att få något gjort så man inte behöver göra det senare. Jaja, vi hörs, ni får ha det så gött!

- Cuongphan -

Kommentarer
Postat av: louise

vad ska du göra i Norrköping? Har du lov nästa vecka? :)

2009-10-19 @ 21:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0