Göteborg/Chalmers

Verkligen skönt att inte ha någon skola idag, istället blev det Göteborg & Chalmers för alla NV:are på GKC. Var ganska kul att få se hur de har det där & hur det ser ut m.m. Vi fick en del info om själva Chalmers, sedan fick vi en sorts cool lektion om laser & vi fick även höra från Pontus & Cecilia (NV3:or förra året) om hur dem har haft det de första månaderna sedan dem började. Ganska intressant att få en inblick i allt men jag känner inte att det är min grej precis utan jag tror att jag har kommit på vad jag vill göra efter gymnasiet nu.. Tror att jag ska studera utomlands med språk eller något liknande. Tolk, guide? Får se hur det blir med det men det var kul idag iallafall i Göteborg, snart är det dags för träning igen & sedan back to school imorgon. Hoppas ni också har haft en bra dag som jag (förutom den jobbiga huvudvärken i bussen!) :)

- Cuongphan -

Kommentarer
Postat av: Cindy'Nham

Åhhh! sån tur.. får sticka till Gbg :O:D

2009-10-20 @ 19:01:24
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0