Home, sweet home

Fyfan va segt det är att vakna såhär pass tidigt, känner mig helt slut just nu, har varit en underbar vecka med polarna, haft sååå kul & vill inte att det ska ta slut men nu är det hem igen, plugget väntar också menmen, det tar jag senare ikväll. Har väl sovit runt två timmar (medan de andra inte sovit ett skit..) så när jag kommer hem vid 10-tiden så är det definitivt sängen som väntar. Saknar också Mimeliss (katten) som alltid brukar ligga på min mage eller bredvid mig när jag somnar. Det är mycket jag saknar just nu, men mest av allt så saknar jag dig & känns helt underbart att jag kanske äntligen ska få träffa dig igen nu efter 1½ år. Nejfan, nu måste jag äta något, sedan är det spårvagnen & tåget som väntar, nice? Ehh.. För trött för att ens orka svara på den frågan..

The daily word: Pathetic, lol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0