If I could dream

Tjaaaa!

Här händer inte så speciellt mycket just nu, har softat, segat & chillat hela kvällen, alltså suttit vid datorn, tv:n, lyssnat på musik & effektivt påbörjat läsningen av Twilight (I detta fall "Om jag kunde drömma"..). Håller på att ladda ned lite filmer med just nu, har ju runt 40st men orkar aldrig kolla på dem, bara ibland när jag känner suget efter en film men det kommer inte så ofta längre, överraskande nog.. Måste plugga som bara den nu i helgen också, har spanska-prov på tisdag, sen matteprov den 6:e tror jag, sedan har jag också ett franska-prov, ett kemi-prov & en muntlig redovisning i svenska att se fram emot, jättekul alltså. Måste även sova ut inatt, sov ju knappt något igår, har väl sovit runt 5-6h i snitt i Norrköping, inte bra men jävligt kul! Jaja, nu ska jag käka lite glass, behöver verkligen få i mig lite socker innan jag svimmar (somnar?).. Återkommer om någon timma, lovar! :D

Kommentarer
Postat av: Cindy'Nham

Tycker du ska se filmen först sen läsa boken asså då ser du bilderna mycket klarare och boken är faktiskt mycket bättre än filmen :$$



sv:

awwe, asså att hon ens orka bryr sig? liksom det är slut och då äre slut om inte det fortfarande finns kemi mellan er. men tramsigt av henne liksom hacka på dig och sånt, riktigt dålig stil av henne.. usch usch cindy gillar verkligen inte såna människor..



omgg, säg inte så.. bara av att tänka på att jorden kommer att gå under få mig att må dåligt. men tänk dig de sa att jorden skulle gå under.. det var någon gång under detta året? klockan 09:00 var det väl? åhh.. varför ska jorden gå i sönder äns? liksom om forskarna inte är säkra tycker jag inte de ska ta upp det och skrämma människor i världen.. :(



ahahahahaha, omgg.. läser din mamma din blogg? :oo jag hade varit jätte arg om eller jag venne om min mamma eller pappa hade läst min blogg.. hade nog inte gillat det.. ahahahahah.



haha, jaha! ops! my bad... :$$ okey då.. Emma då? :ooo :D

2009-10-30 @ 23:02:36
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
Postat av: Emma-Lee

har jag fattat det rätt eller läser du både spanska och franska? xD Btw, jäkligt bra at du läser den boken! Haha :D



SV: Näe du har ju rätt i att vi inte kan göra nått åt jordens undergång, men ändå, om jorden går under 2012, då får ju inte ens vi ta studenten! ;o eller åtminstonde inte jag... xp



Jaa alltså filmen är ju ganska gammal, jag är bara ganska efter! ;p<3

2009-10-31 @ 00:02:31
URL: http://ebjork.blogg.se/
Postat av: Cindy'Nham

sv:

Hahaha, jaa? men jag säger ju bara det jag tycker ju.. men det betyder inte att allt jag säger är rätt.. hahaha.. :$$



Joo, sant du har rätt tycker också du bara ska skit i människan totalt och fortsätta med ditt liv. Hon är bara så patetisk som håller på.. bläää!



Asså jag hoppas verkligen på bra nyheter.. asså vill inte att världen ska gå under bara sådär.. jag är inte direkt en sådan person som säger att jag älskar en person bara sådär. Ska jag vara ärlig så har jag nog aldrig sagt att jag älskar mina päron eftresom jag tycker att det är sjukt pinsamt.. eller jag venne.. :$$



Hahaha, usch usch. Som tur har inte mina päron facebook eller något av det.. jätte glad att mina föräldrar är lite omoderna eller noob vad man ska säga när det gäller internet.. haha, minns att jag inte fick ha lunar av de med skaffade ändå till slut hahaha.



haha, du vet hon Emma som kommenterade här ovanför mig.. olala? (a)



<3

2009-10-31 @ 00:43:17
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0