Live from ... Norrköping

Kom hit i lördags & det är verkligen riktigt skönt att vara här, att slippa lilla Gnosjö, lilla skit-Gnosjö. Sedan vi kom har vi gått på stan, lanat, softat, bowlat, haft kul m.m. Idag var det bowling som gällde i en timma & nu är jag verkligen helt slut.. Sovit runt fem timmar inatt tror jag.. Menmen, får väl ta lite kort & lägga ut istället för att sammanfatta allt här, en bild säger mer än 1000 ord, eller hur? Hursomhelst, jag har det väldigt bra just nu! Jag är nöjd med det jag har i mitt liv, jag vill varken ha mer eller mindre, jag lever i nuet & jag är glad över det, jag ser fram emot vad som ska komma men det är bäst att leva i nuet, mitt liv börjar äntligen reda ut sig helt.. I vinter är det väldigt, väldigt möjligt att jag & Aron drar iväg till Paris & Eva, vilket kommer bli helt magiskt isåfall. Men det är så som sagt, lev i nuet, det är mitt råd till er!

- Cuongphan -

Kommentarer
Postat av: Cindy'Nham

Låter som du har det bra i alla fall (y)

2009-10-26 @ 19:58:42
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
Postat av: Cindy'Nham

sv:

han är redan stor och så jewla söööt! jag dööör.. :( älskar låten, röten och hela han :D

2009-10-27 @ 19:09:57
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0