Take me back to where I belong..

Sitter här på en sen tisdagskväll & tänkte skriva av mig lite eftersom jag inte har så mycket annat att göra. Var en ganska smärtfri tisdag idag måste jag säga, jämfört med vad det brukar vara, efter skolan blev det A-lags träning där mitt spel satt på topp idag igen (spelade lika bra igår), måste säga att jag är sjukt stolt över mig själv & mitt spel. Spelet har utvecklats enormt mycket sedan jag började spela för hmm, 3år sen(?).. Mitt psyke har även blivit så sjukt mycket bättre, kan bero på en hel del andra problem också som jag har lidit av & gått igenom. Men idag sitter jag alltså här, stolt över mig själv för första (?) gången i livet, glad att jag har så underbara vänner som ställer upp för mig, glad över att känna mig lite fri åtminstone. Dock är det en sak som saknas i mitt liv, drömtjejen & du finns där, du känner bara inte samma sak för mig, det vet jag men om jag skulle få en chans tillsammans med dig skulle jag göra allt i hela världen för att få det att fungera för jag är verkligen kär i dig, mer kär kan man inte bli & jag blir ledsen av det, inte över att jag är kär i dig utan att jag aldrig kommer få dig.. Ska jag chansa & riskera en förstörd vänskap? Är det värt det? Nej, jag tror inte det, jag får helt enkelt lära känna dig mer, om jag vågar förstår för jag är blyg när det gäller tjejer jag gillar, det förnekar jag inte..

Hursomhelst, back to reality, min käre bror stuff åker imorgon, var lite med honom & Kev nyss, åt pizza m.m. & pratade lite. Även han har problem med kärleken & jag hoppas verkligen det löser sig för honom, han förtjänar det, en bättre vän kan man inte bli, en vän som alltid ställer upp för en & verkligen försöker, en vän som
gör ens liv bättre, det är en äkta vän, du är mer än älskad Stuff, glöm aldrig det. Jag lämnar dig aldrig.
Nej, nu ska jag lyssna på lite musik, lägger ut dagens låt på bloggen strax också, blir en underbar låt som vanligt, glöm inte att lyssna igenom min musik-kategori, din favoritlåt kanske finns däri, vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0