#85

Snart närmar man ju sig 100-gränsen på antal blogginlägg, riktigt najs ju! :) Haha, nej men vad har hänt idag annars då? Jo, jag fick äntligen sova ut. Somnade även vid tv:n när jag tittade på den underbara tennisen, men vaknade väl av något slag eller något. Efter jag vaknade softade jag lite, bestämde mig för att det inte blir något plugg idag utan tar det imorgon istället. Jag har ju trots allt bara ett engelska-arbete att fixa, eller oj, glömde visst bort franskan som ska in imorgon vid midnatt.. Ajdå.. Ska skriva om en film jag har sett, vad den handlar om & vad jag tycker om den.. På franska.. Jaja, får väl ta det imorgon också om jag nu hinner. Spelade match innan vid 17.00 mot en enkel motståndare. Tog väl 15min eller något sådant att vinna med 6-0. Tränade därefter lite med min tränare. Skönt att känna att spelet satt idag & att benen var pigga samt att halsen är mycket bättre nu. Eter matchen har jag bara suttit vid datorn & tv:n. Tittat på tennis som vanligt & checkat in lite sidor på internet. Känner att jag börjar bli hungrig nu så får väl ta & äta något också.

Spelar en del matcher imorgon också. Juniorsingel, herrsingel & herrdubbel. Juniorsingeln & herrsingeln ska jag bara vinna, möter enkelt motstånd men herrdubbeln kan bli lite knepigare. Jaja, det är imorgon det, hoppas jag är Fit For Fight bara, eller det är jag vanligtvis. Sedan blir det plugg på kvällen imorgon. Kommer väl ha 4h på mig att skriva på engelskan & franskan, hatar verkligen tidspress men vad gör man inte för höga betyg, haha.. Jaja, nu orkar jag inte skriva något mer. Lägger in en låt på bloggen om en timma eller något. Peace out!

- Cuongphan -


P.S. Fan att Zlatan ska förstöra festen, haha! FORZA ESPAÑA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0