Besöksrekord!

Är just nu uppe i "hela" 36 unika besökare idag! :) Har inte gjort så mycket idag förutom att nörda lite CS (Counter Strike), lyssnat på musik & ätit. Även pluggat Lite också, ska fortsätta med det strax. Måste ju bli klar med den här himla tråkiga engelska-grejen. Vår grupp skriver en liten uppsats tillsammans om skillnader mellan "The education in the USA & Sweden". Har inte så bra fantasi idag känner jag men får väl försöka mig på det igen strax. Ska även plugga matte sen, ja såhär sent på kvällen, eller ja snart är det ju natt också.. Anledningen till besöksrekordet för min blogg är väl idol-inlägget som jag skrev igår, glöm inte bort att spana in alla klipp! Har även suttit & svarat på alla kommentarer angåenden idol m.m. & ni läsare verkar uppskatta att jag fixade ett sådant inlägg så det blir lite enklare för er att hitta till era favoritklipp från årets idol, trevligt trevligt :) Fått in lite tips på vilka jag glömt m.m. från årets idol & två stycken av dem tycker jag absolut ska vara med bland top.20, dock orkar jag inte redigera inlägget utan jag lägger ut dessa auditions här istället. Nu är det mat & plugg som gäller, see you folks soon, Love'.

- Cuongphan -

Lee
- Ännu en som har en otroligt skön & bra röst, hon ska ju definitivt hamna bland top.20, inte sant? :)
Alexander Eriksson
- Jadå, idol 2009 handlar absolut om unika röster & hans lite konstiga, sjukt bra, vibrerande sångröst platsar utomordentligt bland top.20!

Kommentarer
Postat av: Erika

sv: haha okej :P Min vecka har varit ganska tråkigt, haha.

2009-09-20 @ 00:19:14
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: Cindy'Nham

sv:

hahaha, vem tipsade dig om Lee? :oo :D:D

hmm.. visst är lee bra`? :D



asså jaa.. jag gillar att köpa saker :D:D

2009-09-20 @ 16:47:05
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0