Bloggtorka'

Japp, det är det som pågår just nu. Men mest på grund av att jag har haft så mycket saker att göra den här veckan, plugg + tennis, inte hunnit med så mycket mer utan snart är "allt" klart & då kan bloggandet fortsätta. Började inomhusträningen nu i tennis, känns riktigt bra men i KM, i den sista matchen sprack ju senorna på mina två första resp. andra rack så nu har jag fått spela med mitt 3:e rack som jag inte spelat med på väldigt länge men jag måste faktiskt säga att det är ganska bra, känner mig stabil liksom & slagen sitter också, skönt! Får se hur det blir nu i fortsättningen, vilket rack jag kör med, antagligen blir det variation mellan mitt 1:a & 3:e rack eftersom 2:a racket är lite mer anpassat för grus enligt mig. Har ju aldrig strängat om 3:e racket så får väl göra det snart, men jag väntar tills senorna spricker på den, haha.

Jaja, förutom tennisen har det pluggats som sagt, mycket att göra men snart är det helg & då är det "bara" två prov som väntar nästa vecka + ett engelskaarbete. Ska ta det lugnt imorgon hemma & lana cs med grabbarna, men på lördag & söndag blir det till att plugga inför Matteprovet på måndag & kemiprovet på onsdag. Detta är alltså vad som händer i mitt liv i nuläget, inget mer eller mindre. Återkommer med bloggandet inom någon dag.

- Cuongphan -

Kommentarer
Postat av: robin hood.

varför inte ltåa mig fixa din blogg, så kan du ha det tills du pallar göra egen då? ;)

2009-09-19 @ 20:14:41
URL: http://matildasoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0