Chemistry

Tjaa, har precis pluggat en hel del ikväll, runt 2-3h tillsammans med Jonas. Kemiprovet var det som jag pluggade till ikväll. Känns väl som om jag kan det mesta nu men lite till ska man väl ändå kunna plugga. Tittade på idol innan med, gick ju inte så värst bra för Jon i slutet i grupp-samarbetet men vi får se vad som händer imorgon liksom, Jon kan ju inte åka ut? Alla i hans grupp (Jon, Erik & Karolina) är ju så sjukt bra men samarbetet fungerade alltså tyvärr inte, får verkligen hoppas att det löser sig annars kommer idol bli ganska tråkigt. Finns ju dock en hel del andra bra sångare, varav en jag fastnade för direkt ikväll. Tove Östman, 16år, sjukt bra röst, hoppas verkligen hon går långt, ännu en av mina favoriter nu :) Way to go! Jaja, nu väntar liteee plugg innan det äntligen bär av till tv:n & sängen, ciao folks!


Kommentarer
Postat av: Cindy'Nham

hur gick det på provet då? :)

2009-09-23 @ 18:51:49
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0