Halvsjuk, nice!

Japp, det är vad jag är & har varit idag. Fick ont i halsen igår & idag i skolan kom även huvudvärken som ett plus, trots att jag redan har huvudvärk 24/7 haha, men ibland blir det lite värre. Klarade ändå hela skoldagen & sedan var det tennisdags. KM börjar inte förräns imorgon för mig utan idag var det lite småmatcher & ja, jag spelade ju inte riktigt som jag ville utan jag blev besviken på mig själv. Men ändå för att vara halvsjuk så är jag glad att jag inte kände av det så mycket utan kunde spela utan några större problem, dock gick det inte så bra som sagt men det var inga viktiga matcher som tur är.

Match imorgon igen alltså i juniorsingeln, möter en liten pojke tror jag så ska nog inte bli så svårt att avancera till nästa omgång. Kom hem för 20min sen eller vad det är, duschade i Anderstorp så behöver inte duscha nu så det blir lite CS sen kanske & sedan någon film. Tennis går för övrigt på tv:n nu som vanligt så får väl hoppas på att det dyker upp någon bra match. Tror att Federer spelar inatt mot Lleyton Hewitt. Riktigt tufft möte där Federer verkligen får visa vad han går för & om han är i sin vanliga mästarform.
Japp, det är fredag idag som sagt, härligt att vara halvsjuk men det går förhoppningsvis över snart. Kanske svininfluensan? ;) Nej, tror nog inte det.
Vad händer annars för er ikväll? Festa som gärnet eller? ;) Take care, love' (L)

- Cuongphan -



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0