Innebandypremiär?

Vaknade vid 1 idag så har inte hunnit göra så mycket idag. Ätit, pluggat m.m. Ska tillbaks till matteplugget strax men behöver bara lite vila först. Tror att jag ska iväg till innebandyn ikväll också för första gången efter sommarlovet. Ska bli kul att lira lite boll & se om man har kvar skillsen haha. Matteplugg som sagt är det som gäller med andragradsfunktioner m.m. Visst låter det kul? Måste verkligen fatta allt tills imorgon, siktar på ett VG som vanligt men det kommer nog bli ganska svårt känns det som, vi får se hur det går iallafall. Innebandyn börjar vid 19.00 & Valencia spelar även ikväll vid 21.00 mot Sporting Gijón så jag hinner plugga en del nu innan & efter innebandyn som tur är. Hur har er helg varit annars?

P.S. Har tänkt lägga ut Dagens Låt nu varje dag, kommer vara de låtar som jag lyssnar mest på just den här dagen & jag börjar väl idag med 3 Doors Down - Here Without You, en gammal underbar klassiker som är sååå skön. Tills vidare, ha det bra! :)


Kommentarer
Postat av: martina

yes!

ja, det är faktsikt på bättringsvägen.

okej, gött att det är bra med dig!

2009-09-20 @ 19:07:08
URL: http://iiinaaa.blogg.se/
Postat av: Sabi - Hoppet om att bli skådespelare

Tjah man!

Det var ett tag sen, visst är det nice med svampbob toaster? Haha.

Yes men jag fasnade inte för något bra tips. Kommer bli ett eget.



Nice inlägg hörredu! ALla var grymma!

2009-09-20 @ 19:14:20
URL: http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani
Postat av: Cindy'Nham

sv:

allvar? varför då då? asså hon är skit bra! första gången jag hörde henne jag typ nästan dog :$$ ahahahahah :D

2009-09-20 @ 23:10:54
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0