Ja jag vill leva, jag vill dö i.. Frankrike/Spanien?

Har varit lite slarvig med uppdateringen har jag märkt. Har haft fullt upp helt enkelt & det är inte mindre ikväll precis.. Har spelat tennis nästan varje dag & det har inte gått så jättebra. Spelade igår i juniorsingeln & förlorade stort med 2-0 i set, blev sååå besviken, visste inte vad jag skulle göra menmen, man har lärt sig av sina misstag. Nu är det enklare att ta en förlust jämfört med innan om ni förstår. Jaja, förutom tennisen har det varit plugg för det mesta, eller ja, inte så mycket men en del. Har engelska-grejen som jag (+ min grupp) måste fixa klart. Man ska jämföra Sverige med ett engelskspråkigt land & sedan ett ämne där man jämför. Vi tog USA + Education, inte det enklaste ämnet precis men vi har skrivit en hel del, behövs bara slipas på.. Måste också plugga ikväll, på franskan & kanske skriva lite på engelskan om jag har tid. Fotbollen mellan Sverige - Malta börjar strax också så matchen får vara lite i bakgrunden, hoppas verkligen på många mål, för vilket lag spelar ingen roll trots att det skulle vara kul om Sverige förlorade & dessutom senare missar VM. Jag är ett Spanien/Argentina-fan som sagt, inte ett Sverige-fan utan jag tycker dem är rätt kassa förutom en del spelare som jag tycker är bra.

Vädret har annars varit mycket bra idag, eller? På morgonen var det ju soligt & varmt, sedan kom molnen & det blev lite kyligare men nu på kvällen har det öppnat upp sig igen & det är sånt här väder jag gillar att plugga i, lite avslappnande :) Jaja, nu väntar fotbollsmatchen & plugget, vi hörs när det händer något intressant eller när jag bara känner för att skriva av mig. See ya folks, ha det gött! :)
Vill tillbaaaaaks! :'(

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja verkligen! :)

2009-09-09 @ 19:00:52
URL: http://amaandasmode.blogg.se/
Postat av: Sabi - Hoppet om att bli skådespelare

SKall också plugga-.-

2009-09-09 @ 19:01:26
URL: http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0