Monday night'

Japp, det är vad det är just nu, eller kanske ska stå evening istället? Äh, whatever.. Har varit i skolan idag som så många gånger förr, var endast tre lektioner som gick riktigt snabbt & sedan hängde jag med Kalle & Aron till Arken för att käka lite pizza. Det satt fint inne kan jag bara säga. Därefter stack jag hem & åt lite redig mat (åt inte så mycket pizza) innan jag tog bussen till Anderstorp & nästa match. Matchen gick totalt åt h*lvete om jag får säga så, men det spelar ingen roll. Hade inte förväntat mig att vinna den matchen precis (herrsingel-match mot min tränare) men det går som det går ibland, mer kan man inte göra åt det förutom att lära sig av sina misstag, vilket var ett väldigt stort antal misstag idag, haha! Hursomhelst, sedan tog jag bussen hem igen & nu sitter jag här vid datorn & äter lite samt tittar på tennis, ovanligt va? Orkar verkligen inte plugga idag utan jag får ta i lite extra i skolan istället. Det är ju ändå bara engelskan som jag har just nu, inget annat som tur är. Men jaja, nu ska jag till tv:n & hoppas på att dem visar Federer nu i nästa match. Han möter Robredo ikväll & hoppas verkligen att han fortsätter spela på topp, som vanligt. Melanie Oudin spelade nyss mot Nadja Petrova, Oudin har verkligen överraskat alla detta året i US Open, hon har slagit ut världsspelare efter världsspelare & nyss slog hon alltså även ut Petrova i tre set. Hon börjar slå sig in bland mina favoriter just nu. Favoriterna som består av spelare som Federer (såklart), Williams-systrarna, Wawrinka, Mauresmo, Clijsters, Ouanna & det är inga dåliga spelare precis.. Ni förstår väl ändå inget av mitt tennis-prat så ska väl sluta babbla nu, haha..

Ser precis på tv:n att det är Federer-Robredo som visas, YES! Så nu har jag inte tid med att skriva mer, hörs snart, byebye :)


Kommentarer
Postat av: Sabi - Hoppet om att bli skådespelare

Good morning, Händer idag?

Goo låt!

2009-09-09 @ 13:27:40
URL: http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani
Postat av: Amanda

Grymt bra låt! :)

2009-09-09 @ 16:51:29
URL: http://amaandasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0