Pluggfritt?

Pluggfritt, äntligen eller? Blir lite franskaplugg idag men inte så värst jobbigt som det har varit de senaste veckorna. Kemiprovet gick ganska bra idag tycker jag, var inte alls så svårt som jag trodde att det skulle bli utan det känns som om jag kommer få ett VG åtminstone. Har glömt berätta för er att brodern Stuff kommer nu på söndag, askul! Han kommer bo hos mig i en vecka så den här gången får jag se honom & umgås lite mer med honom. Sååå skönt att inte behöva plugga så mycket som sagt, händer annars?


Kommentarer
Postat av: Cindy'Nham

sv:

Va bra! :)

Jodå, det är ganska bra. Mest stress väl :/. Men men hur äre själv då? ;*



btw, det hade vatt kul om du tog lite bilder från vardagen sen typ få se hur det ser ut där och sånt :$

2009-09-23 @ 19:50:36
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0