Reunion

Shit va seg jag känner mig helt plötsligt.. Vaknade för runt en timma sen, håller på att äta just nu men känneg mig helt seg i hjärnan. Ska plugga snart & städa också så det blir ju inte bättre av det haha, kanske.. Men jaja, hursomhelst, Stuff (Kristoffer) kommer vid 6-tiden, riktigt nice :) Vet inte om det blir någon bandy ikväll eftersom han kommer vid 6, haha men vi får se hur det blir. Annars då? Jo, vädret suger verkligen, är grått väder varje dag nu, men det bra är att "solen" går ner så snabbt så det blir mörkt ganska tidigt & det är ganska mysigt faktiskt, lugnt & stilla, skönt :)

Jajaja, nu pallar jag inte skriva mer, hjärnan lägger av helt snart.. Hörs senare :)
Viva La France!

Kommentarer
Postat av: FRIDA - It´s all about me

sv; Tack så mycket! :D

Ja, verkligen! :)

Det är bara bra, själv?

2009-09-28 @ 19:24:37
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0