So you think u can dance?

Även jag är ett fan av detta underbara program där man verkligen får sätta sig in i dansens värld. Just nu är det två nummer som jag nog aldrig kommer glömma från detta program. Ett är ett ganska fräscht nummer (alltså ganska nyligen) med Jeanine & Brandon (mina favoriter - Jeanine kom 1:a, Brandon 2:a) medan det andra numret var från förra säsongen (säsong 4) där mina favoriter från säsong 4 Twitch & Kherington gjorde ett underbart nummer som verkligen vidrörde mig, låter konstigt men ja det är sant. Även den som inte tror att dans kan vidröra ens själ kan faktiskt ha fel för det kan den verkligen. Jag vet att det finns fler som verkligen älskar detta program & jag hoppas att dem fortsätter med det så länge som möjligt. Njut av klippen här nere alla dansälskare, för det gör verkligen jag, varenda gång! :)

Jeanine & Brandon - Paso Doble samt Twitch & Kherington / "Twitchington" - Vienese Waltz.

- Cuongphan -

Twitchington!
Pasooo Dobleee!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja jag har märkt det med, tycker inte heller att det är särskilt bra.. Jo det är bara bra med mig, hur är det själv? :D

2009-09-05 @ 18:39:31
URL: http://amaandasmode.blogg.se/
Postat av: Cindy'Nham

jag tycker att jeanine var bäst :D:D när jag kollade på programmet men följer inte alls det mer venne äns om det äns går på tv :D:D ahahahah xD

2009-09-13 @ 16:44:31
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0