Thursday I'm in Love

Har inte hänt så mycket idag förutom att jag har gått i skolan, hade "endast" fyra lektioner, det gick ganska snabbt förutom att förmiddagen (kemin) var extremt seg. Var hungrig som bara den & hade huvudvärk, kändes som om jag skulle svimma om jag inte fick mat snart men som tur var så gjorde jag inte det. Efter att jag kom hem kändes kroppen & hjärnan helt slut, sov ju bara runt 7h igår, inte alls bra men det får jag kompensera inatt istället. Stack till tennisen vid 17.55 med bussen & det gick riktigt bra idag faktiskt, eller ska inte överdriva men det kändes verkligen bra, benen var oerhört, överraskande (Hade Coopers-test i skolan i tisdags + tennis i måndags) pigga & grundslagen & hårdheten satt som de skulle så jag är ganska nöjd över att sitta här just nu & känna mig helt slut, älskar den känslan när man går & lägger sig senare & bara vill sova, man vill inte göra något annat än att sova, visst är den känslan underbar?

Nu ska jag iallafall titta på lite idol på tv4.se, hann ju inte se avsnittet ikväll p.g.a. att jag kom hem för ungefär en halvtimma sen. Ciao så länge!
Så jävla snygg asså, drömbilen helt klart! Porsche <3

Kommentarer
Postat av: Cindy'Nham

omgg, 7timmar är mycket! :ooo tnk dig lilla mig då... 6timmar för mig är riktigt bra :/



aja, vem är du kär i ? :D:D

2009-09-24 @ 22:59:53
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0