Hold me close or let me go

Känns som om det kommer bli en riktigt "segdag" idag. Igår stack jag till Chau för att installera FIFA 10 & för att lägga över lite filmer som jag inte har sett än men så sjukt gärna har velat sett (Avatar, The Hurt Locker, Sherlock Holmes m.fl..), men nu kan jag äntligen se dem utan att behöva streama. Har ju inte vågar ladda ned så Chau fick göra det åt mig :P Hursomhelst, Jonas kom även förbi igår kväll så jag stannade hos Chau till runt klockan 03.15 eller något. Spelade FIFA & tittade på film, dock inte någon av de "nya". Sedan kom jag hem, la mig i sängen framför tv:n & sedan var det dags att sova & här sitter jag nu, känner mig lite halvseg som sagt & vet inte vad som händer idag. Längtar bara tills imorgon då jag & Aron ska spela tennis igen. Var ju ett bra tag sen sist, senast i somras? Den här gången blir det iallafall spel på min hemmabana i Anderstorp eftersom Aron nu har tagit körkort för dryg vecka sedan, GRATTIS till honom förresten, dock vill jag ha själv.. Menmen, det ska bli riktigt kul iallafall, jag menar.. Det är ju alltid lika kul att äga sönder honom, right? ;) Nu ska jag iväg & äta iallafall & sedan får vi se hur det blir, kanske t.o.m. fixar lite med designen på bloggen, vem vet? Ciao, Arrivederci, Au Revoir etc..!

Kommentarer
Postat av: ♥Claaaudia ♥

Älskar dom med , också i snabbt tempo :)

Det är bra, sj?

2010-04-06 @ 13:46:48
URL: http://claaaudias.blogg.se/
Postat av: Cindy'Nham

vet du vad? efter alla dina tennis inlägg kom jag på att jag aldrig har spelat tennis :|| :$ haahah!



sv:

hahahaah, okey då hahaahah :$

2010-04-06 @ 15:54:02
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
Postat av: ♥Claaaudia ♥

Trevligt ;)!

2010-04-06 @ 20:15:52
URL: http://claaaudias.blogg.se/
Postat av: ellen ~

haha vad härligt med lov >< åh!

sv : jo faktiskt :D min mormor hittade det o ska skicka hit det i veckan (a) haha <3

2010-04-06 @ 20:43:56
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0