Underbart

Är helt sjukt seg och trött i nuläget. Skolan har tagit ut mig totalt den här veckan men ändå så lyckades jag prestera relativt bra i min match innan som jag vann mot en "gubbe" i herrsingelklassen med 5-7 (ledde med 4-0 ... Suck ...) 6-2 11-9 (Supertiebreak i det sista setet, ledde med 9-6... Suck...). Blev alltså lite onödigt spännande. Varje gång jag ledde stort så slappnade jag av och det har jag gjort ett antal gånger i viktiga matcher kan jag säga.. Menmen, med huvudvärk, ont i halsen och trött som bara den efter skolan, innan matchen så är jag supernöjd med att inget av de sakerna påverkade mitt spel, kanske att jag var lite seg stundtals men annars kändes det riktigt bra. Nu väntar match på söndag igen mot min tränare Göran, let's bring it on säger jag bara, på söndag kommer jag vara utvilad och fit for fight! Nu orkar jag dessvärre inte skriva mer, måste fixa lite mat och sedan ska jag bara chilla så mycket som det bara går. Nice va? ;)

"I'll be back." Haha

Kommentarer
Postat av: Cindy'Nham

det är bra att du är tillbaka och det gillas! btw, du har två nästan likadana inlägg haha :]]



sv:

hihi, men det är bra "kung" hahaha :]]

jag är också trött.. välkommen till min värld? hahaha nej jag driver bara (det med värld)



hahaha, jaså det tycker du? (aa)

nej, men sådan ägare sådan keps? :D:D haaha

2010-04-16 @ 22:44:46
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0