Grow Old With You

Tänkte slänga in ett litet kort inlägg nu och säga att allt är bra med mig. Dagarna flyger förbi och börjar få lite smått panik nu över att skolan börjar snart .. (hatar det ..) Menmen det är väl bara att köra på I guess. Var hos optikern i Gislaved  i måndags och kollade synen igen och vi kom fram till att jag ska dit igen på fredag för att påbörja en testmånad av linser. Seriöst, jag måste ju verkligen bli av med min cp-huvudvärk annars klarar jag inte ett år skola till och dessutom så är det sista året också och det är ju då man ska lägga i den sista växeln men jag känner att jag inte klarar av mer än den lägsta liksom .. Hursomhelst så hoppas jag verkligen att det löser sig, annars vet jag fan inte vad jag gör men jag tar en dag i taget, det har jag gjort de senaste två åren (då huvudvärken började..).

Menmen, tittade på filmen "The Wedding Singer" igår som gick på TV6, har ju sett den förut men igår blev jag verkligen kär i Adam Sandlers gulliga låt "Grow Old With You" som jag kommer visa härnedan. Liksom, vem visste att han kunde sjunga också? Hursomhelst, njut! :) Filmen är inte dålig den heller btw!

Kommentarer
Postat av: bellahuuynh'

Heej , gissa vem det är ? (aa'

2010-08-04 @ 15:42:26
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/
Postat av: Cindy'Nham

sv:

haha, aa skit fin :$

hehe, okey ;D vad tyckte du om filmen då? ;D

2010-08-04 @ 22:47:09
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
Postat av: Filippa

Söt sång!

Adam Sandler är king :D

2010-09-03 @ 17:37:40
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0