0% uppdatering

Förlåt för den urusla uppdateringen på min blogg, har verkligen orsaker till varför jag inte har pallat med att skriva ett enda enkelt inlägg så nu passar jag på att be om ursäkt iallafall. Skolan är stressig, jag är stressig, jag har sjukt ont i huvudet oftast & det är absolut inte kul, dessutom är jag orolig över vad som skall komma, liksom kan inte huvudvärken bara försvinna?? Jag funderar på hur jag ska orka med allt.. Hursomhelst så lämnat jag Sverige för Frankrike under sportlovet tillsammans med Aron, kommer bli ett underbart tillfälle att försvinna från livet här för en vecka åtminstone. Dessutom måste jag verkligen rensa hjärnan på ett eller annat sätt & mitt favoritland & kanske t.o.m. favoritstad i form av Paris kanske är det jag behöver som mest just nu? Jag ber om ursäkt iallafall, livet hos denna 17-åring är inte enkelt just nu, utan rättare sagt sjukt jobbigt. Ska inte klaga mer utan detta räcker nog. Jag får se hur det blir med bloggen, kommer absolut inte lägga ned den iallafall så ni kan vara lugna, mer inlägg väntar! :) Tack för att ni förstår, det är ni läsare som kanske t.o.m. är främlingar för mig som gör livet lite enklare i svåra stunder, tack.
Love'

- Cuongphan -

Kommentarer
Postat av: L

Jag vet, jag vet allt det där. jag borde inte sagt allt detdär, men jag hoppas att du inser att människor säger hemska saker ibland när ilskan och besvikelsen tar över. Jag var nog rädd för att bli sårad på riktigt av dig och gjorde väl så, innan det han bli allt för allvarligt mellan oss. För det är så jag fungerar. Och jag vet även att inga ursäkter någonsin kommer väga upp till allt jag sagt, och jag förstår om du mår dåligt och så..jag vet inte..brukar inte få dåligt samvete, men ibland drabbar det väl även mig antar jag.



Och för att svara på att jag inte pratat med dig på flera månader, så ja..det var nog envishet, stolthet och rädsla för att ha känslor kvar för dig. Och jag vet vad vi hade, jag varken förnekar eller ångrar något.

2010-01-27 @ 22:01:55
Postat av: Cindy'Nham

åhh, ska du till frankrike :o waaaaah jag vill också fast hatar franska hahahahaha :D



sv:

hahaha, klart ;)

2010-01-30 @ 22:57:42
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0