Another Day in Another Life

Skippade skolan idag eftersom jag var uppe vid 5-tiden för att lämna av Kristoffer vid station. Kommer sakna min bror så otroligt mycket. Kommer kännas helt tomt nu när du är borta men får helt enkelt hitta ett sätt att återgå till det normala för du är inte normal, du är en räddare, en äkta bror i mina ögon. Du sa att vi inte kommer ses på ett tag, då säger jag:

- Hope to see you a shiny day in another life cause you really mean more than most'..

Kommer sakna dig så otroligt mycket som sagt, för min del gäller det bara att kämpa på just nu med skolan & allt annat "kul". Jobbig tid framöver men Frankrike toppar alla listor. Love bro' 

Kommentarer
Postat av: Cindy'Nham

skolkare? :o



sv:

hahaha, jaa visst är jag? (aa)

2010-01-11 @ 19:37:43
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
Postat av: Mluu

sv:



hahha, ja den är så fin :D Har drogat den i månader nu xD



jasåjaså :) iofs xD jag tänkte aldrig så långt ;P Ålder? jag tror jag har varit inne på din blogg förr, typ längesen... :S Namnet/bloggen känns bekant ;)

2010-01-13 @ 09:44:32
URL: http://michellesparadise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0