Hemma igen

Otroligt skönt att vara hemma igen faktiskt. Åkte hem idag på morgonen vid 09.21 men tågresan vill jag helst glömma så fort som möjligt, den var verkligen sjukt stressig. När jag kom fram till Örebro så fick jag höra att tåget till Herrljunga var försenat med runt 40-45min så när jag väl var framme i Herrljunga så hade jag missat mitt tåg till Borås så dem hade fixat en buss till oss som skulle till Borås så vi åkte därifrån runt 16.00. Mitt tåg från Borås till Gnosjö gick 17.04 så under hela bussresan satt jag & undrade om jag skulle hinna med tåget, & vad skulle jag göra om jag missade det? Min mobil hade dött under uppehållet i Örebro så det gjorde inte saken enklare precis utan jag kunde alltså inte få tag i någon som jag känner heller. Men när bussen kom fram till Borås var klockan typ 17.05, 17.06 & när bussen precis skulle stanna så såg jag att mitt tåg rullade in på spåret så fort som fan hoppade jag ut ur bussen & ruschade till tåget med mina väskor, därefter hoppade jag in i tåget & satte mig & pustade ut, lite iallafall. Men nu var problemet om jag satt på rätt tåg för det enda jag hann sen innan jag hoppade på var att på skylten utanför tåget snappade jag upp "17.04" & "Kalmar" så jag antog att det var det tåget & som tur var så var det det annars vet jag inte vad jag hade gjort.. Sedan jag kom hem har jag iallafall tagit det lugnt, kollat på fotboll & städat mitt rum vilket jag är mycket nöjd över. Nu sitter jag & kollar på filmen "He's Not That Into You" som är ganska bra hittills men vi får se. Ska väl sova strax också för jag är skittrött så jag vet inte om jag orkar kolla klart på hela filmen, har bara kommit halvvägs haha. Har varit en lång dag också så det är nog bäst att jag lägger mig snart. Menmen, hur har jul, nyår & allt varit för er? TELL ME! :) Ha det bra iallafall så hörs vi, tjaa!

Aldrig mera långa sträckor med tåg Ensam.. Aldrig mer..

Kommentarer
Postat av: Cindy'Nham

usch usch usch! jag hatar sånt.. palla åka långa streckor själv..:| jag hade aldrig vågat om jag liksom inte har åkte dte flera gånger innan jag ska åka själv hahaah :) men vart haru varit? :)



själv har julen varit helt okey.. nyår var väl kul så länge jag kommer ihåg hahahaha :]]

2010-01-03 @ 13:53:46
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0