Deprimerande skitväder!

Blev ingen golf idag trots allt .. Gud vill väl verkligen INTE att jag ska spela golf verkar det som. Jag, Aron, Jacob, Kalle och Richard hade ju tänkt ta en runda till Lanna för att lira lite. Det skulle bli första gången för mig och Richard men precis innan dem skulle hämta upp oss (mig och Richard) så fick jag ett meddelande: Har hänt en olycka, golfen blir inställd. Är ledsen för det. Jacob hade alltså råkat tappa en gryta eller något med kokhett vatten och lite av vattnet hade kommit på Arons mage eller något så han fick en del lindriga brännskador. Så det blev alltså ingen gold och man får ju verkligen hoppas att Aron mår bättre snart och att det inte var så illa. Ska skicka ett meddelande nu och höra hur det är med honom. Tills vidare., Stay Strong!

- Cuongphan -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0