God damn I miss u

Fyfan va ofta jag säger att jag ska ta tag i bloggandet och verkligen börja skriva mer och oftare men det blir aldrig något med det. Varför? Brist på tid, eller brist på ork. Har varit sjukt upptagen den senaste tiden i mitt liv och dagarna har bara flugit förbi. Dock har jag insett att jag mår som bäst när jag är som mest upptagen och kanske är "upptagenhet" en drog för mig? En drog som får mig att glömma bort allt annat, alla problem, och alla människor som jag saknar så sjuukt mycket. En drog som helt enkelt får mig att sluta tänka. Men visst behöver jag tänka ibland för trots att jag mår så dåligt av det ibland när jag tänker För mycket så är det ändå det som håller mig uppe. Tanken att veta att det finns människor där ute som verkligen bryr sig och som saknar en lika mycket. Det här är det första "riktiga" inlägget på länge och det var inte tänkt att det skulle bli ett deprimerande inlägg på något sätt men ibland känns det som om allt jag gör blir det ändå. Hursomhelst så ägnar jag de flesta tankarna nuförtiden åt Dig. Ja, hur illa det än låter så håller självaste kungen faktiskt på att bli kär igen. Kärlek som nästan har förstört hela mitt liv ett x-antal gånger, som har krossat mitt hjärta så otroligt många gånger, men visst, man kan inte hjälpa att bli kär så varför ens kämpa emot? Kanske är det trots allt du som är här för att rädda mig? Som för mig bort från en upptagen värld där alla bara tycks bry sig om sig själva.

Jag kommer aldrig tvinga mig själv att blogga bara för att jag Måste, bara för att folk ska kunna läsa vad man skriver dagligen men vad spelar det för roll när det man skriver bara är Skit, ren skit? Då är det bättre att skriva ett inlägg då och då när man känner för det, som nu till exempel. Menmen, nu vet ni iallafall att jag lever, att jag mår relativt bra och att jag inte kommer lägga ner bloggen.
Tack för att ni finns, ni som bryr er alltså.

Den här låten tillägnar jag dig 

Kommentarer
Postat av: Cindy'Nham

Fin låt!

vem är den lycklige? Jag menar olycklige? haha nej driver :* vem är tjejen eller killen? ^^

2010-07-21 @ 10:56:55
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
Postat av: Cindy'Nham

sv:

åhh tack cuong! :$

åhhnej vad synd.. men jag förstår dig :) aa vi måste ses snart igen, fifan älskar din humor.. hahahahahahaha, kom på något pinsamt. Minns du när jag, du, michelle, katarina och richard gick, så sa jag Cuong.. du är mycket sötare in real life hahaha :$$ XDD

2010-07-21 @ 11:14:56
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
Postat av: Cindy'Nham

btw, skulle inte du lägga upp dina kläder för flera dagar sen? (a)

2010-07-21 @ 11:23:32
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0