Hey, Soul Sister

Okej, nu tycker jag att Trains originalversion av Hey, Soul Sister har spelats alldeles för mycket på radio så den har helt enkelt blivit sjuukt uttjatad och de flesta har väl tröttnat på den vid det här laget. Därför har jag istället lagt ut två covers på låten där ni får välja vilken ni tycker är bäst. Båda två är faktiskt otroligt bra men jag tycker att den ena är Lite bättre än den andra och det är den nedre av de två, alltså #2. Hon som sjunger den har en fantastisk sångröst, hon har gjort väldigt många bra covers och dessutom är hon söt/snygg som bara den enligt mig! Men vad tycker ni? :)
#1
#2
Svårt val, eller hur? ;)

Kommentarer
Postat av: Cindy'Nham

Den första sjunger eller försöker härma den originala låten medans den andra sjunger mer på "eget sätt". Jag är sämst på att förklara men jag tycker #2 :D



om du tycker hon är söt/snygg då tycker du Vanessa Hudgens också är det? ;D

2010-07-22 @ 13:20:02
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0