Lista

OM DIG:


Hur lång är du?

Runt 175cm skulle jag väl gissa på

Ögonfärg?
Bruna

Beskriv dig själv med ett ord
Vinnare ;)

Bra egenskaper:
Omtänksam (I think..?), pratglad, lyssnare, älskar att skratta & Musikälskare!

Dålig egenskaper:

Jadu, den största är väl att jag tänker för mycket. Kan bli ganska pissed off också men det har blivit mycket, mycket bättre med åren :)


Vänster- elr högerhänt?
Högerhänt

Hårfärg?
Brunt

Piercing?
Nej, tycker det är onödigt & inte så speciellt snyggt på killar..

Tatuering?
Nej men skulle vilja ha, ser så sjukt snyggt ut.

Musiksmak?
Hip-Hop/RnB, Pop & Soft Rock :)

Sminkar du dig?
Nej ffs!

Har du haft sex senaste månaden?
Nepp

Vad har du för färg på dina underkläder just nu ?
Lila, vit & svart :P

Dina intressen:
Sporta (!), vänner, dator, film, sova ;)

Mål:
Bli det jag vill bli, leva som jag vill, inte som någon annan vill.


FAMILJ:

Bor dina föräldrar ihop?
Nej, jag bor hos min mamma.

Vem är bäst, mamma eller pappa ?
Haha enkelt svar då jag knappt ser min pappa :P

Hur många syskon har du ?
4st (+ tre andra som jag anser som mina syskon)

Vad är det senaste du sa till din mamma?
Haha, tack för maten :P

Hur många ställen har du bott på ?
Två stycken

Vem i din familj stör du dig mest på?
No comment..

Vilken familjemedlem är snällast?
Jag såklart (a). Nej men en av mina systrar :)

När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon?
Ojojoj, riktigt svår fråga. Får gå tillbaks en låååång tid. Nyår hos min syster kanske?

KOMPISAR:

När var du senast med nån kompis ?
I fredags, fika på Bernts + softkväll hemma hos mig :)

Vem delade du säng med sist?
Kompisar när vi var i Norrköping :P

Har du kysst nån kompis ?
Japp ..

Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ?
Ja

Vem har du varit kompis med längst ?
Vet inte riktigt. Finns många men närmsta vän som jag varit kompis med längst är väl Kristoffer :)

Vem känner dig bäst? Vem förstår dig bäst?
Mina närmsta vänner utan tvekan.

VÅGAR DU:

Visa dig i bikini/badbyxor ?
Ehh ja? haha dum fråga för killar :P

Ha sex på offentlig plats ?
No idea. Kanske?

Äta småkryp ?
Ja förfan, om man får något för det såklart :P

Drömkillen/tjejen:

Är du kär?
Just nu vet jag inte, halvkär kanske.

Brunett, blondin, svarthårig eller rödåhrig?
Personlighet först såklart men "föredrar" brunetter :)

Längre än 1,60?
Ja fast inte längre än mig bara ^^

Ögonfärg?
Spelar ingen roll

Sminkad?
Jaa såklart fast en del tjejer passar utan smink också men föredrar smink ON :)

Gilla att shoppa?
Haha alla tjejer gillar väl shoppa så antagligen måste jag svara ja på den hursomhelst :P

Fotbollsnörd?
Skulle vara ett plus ;)

Pratglad?
Ja :)

6pack?
På en tjej? Njaaaaa .. :P

Muskulös?
Nejnej, men fina former :)

Hål i örat?
Spelar ingen roll

Festkille/tjej?
Eftersom jag själv inte är någon festkille precis så skulle jag föredra en lugn tjej men spelar ingen större roll :)

Punkare?
Nej förfan!

Tatuerad?
Tjejtatuering isåfall :P

Får han/hon vara piercad?
Jaa klart fast inte i ansiktet tack.. :P

Vad faller du mest för?
Personlighet + utseende. Älskar en tjej som ler & skrattar också :)

Har du hittat en sånhär kille/tjej?

Jaa klart :) Fast väntar fortfarande på min drömtjej :)


Kommentarer
Postat av: Cindy'Nham

Hahahaha, jag vet att du menar mig Cuong :D:D hahaah driver bara :*



sv:

awwe, eller hur.. asså jag är typ halv sjukt känns som att mitt huvve sprängs när som hahaha. Jag måste blir klar med teknik arbetet till på torsdag... något med kylskåp och värmepump eller något? :( och jag har inte äns börjat , säger bara lyckad.. :(

2010-03-22 @ 16:03:30
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
Postat av: Cindy'Nham

sv:

drömtjejen vad tror du? ;) hahaahah jag är alla killars drömtjej ;) nej driver :))

2010-03-23 @ 16:07:41
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0