Lördaaag

Älskar verkligen att vakna upp på lördagar, vem gör inte det liksom? Man har två dagars vila på sig innan skiten (skolan) drar igång igen men just de här två dagarna gör att man orkar med allting. Dock blir det en hel del plugg den här helgen, som vanligt så det blir inte så enormt mycket vila ändå. Igår så tog jag det lugnt hemma. Jonas, Chau & jag bakade lite kakor (cornflakeskakor + negerbollar, ja negerbollar inte Chokladbollar) & sen delade vi på min pizza som morsan hade beställt hem. Därefter kom Richard förbi & vi spelade lite kort & Pictionary samtidigt som vi åt vårt underbara fika ;) En riktigt slapp kväll, riktigt skönt faktiskt. Idag blir det träning (gym), plugg & sedan fotboll ikväll (Zaragoza - Valencia) på tv. Ska även fråga Jonas om inte han kan ändra lite på min design nu, har tänkt över det ett bra tag nu så ska se vad han kan göra isåfall. Menmen, nu ska jag iallafall käka frukost & softa lite, vi hörs duudes & gals ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0