Words are Never enough

Sitter just nu i skolan efter en riktigt seg & tråkig dag.. Haha skojar bara, har haft sovmorgon & därefter matteprov, sen var skoldagen slut. Vi är även lediga nu på fredag eftersom det är långfredag eller något (har absolut ingen koll på helgdagar etc. förutom de stora..) så den här veckan blir ganska slapp. Dock kompenseras det med läxor & prov så det blir väl till att plugga ihjäl sig ändå som vanligt. Just det, kom på att det även är påsklov nästa vecka! Det kommer verkligen i en sjukt bra tidpunkt för skoltrött är det minsta ordet just nu. Hursomhelst, ska sitta kvar lite i skolan nu innan jag drar vidare hemåt. Sen blir det väl till att plugga & kanske dra iväg till tennisträningen om jag har tid. Ska även försöka lägga ut "Dagens Låt nu" inom någon timma så att ni inte bara blir helt uttråkade av mina texter fast det är klart, bloggen har väl nästan endast blivit en musikblogg nuförtiden då jag knappt skriver något, eller hur? Menmen, har ni något tips på bra musik (förutom min musik då såklart!) så bara kommentera, don't be scared ;)

- Cuongphan -

Kommentarer
Postat av: Cindy'Nham

Cindy har påsklov nu (aa)

2010-03-29 @ 18:38:58
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0