Keep on believing, Don't give in

Har mått skit den senaste tiden så det är anledningen till att jag inte har skrivit något utan bara har lagt upp musikvideor men de musikvideor jag har lagt upp visar ändå hur allt är just nu. Jag söker efter hopp och tro men finner inget. Känner mig helt lost igen. Vilse, trött och känner att allt bara är meningslöst. Dock så mår jag inte lika dåligt som jag har gjort förut utan jag har lärt mig av mina misstag men jag vet inte vad jag ska göra bara, det är verkligen illa just nu.. Menmen, sommarlov snart. Bara att ta tag i skiten, kämpa och aldrig förlora det lilla hopp som finns kvar..

- Cuongphan -

Kommentarer
Postat av: Lisa Trinh

så länge du har kvar hoppet, hur liten den än är, så har du inte förlorat. hang on there tough guy.

2010-05-22 @ 07:51:43
URL: http://ttnl.webblogg.se/
Postat av: ellen ~

awwe .. hoppas verkligen det bli bättre snart :( stay strong and hold on ...



haha men mig är det väll bra , lite upp och ner men så är det ofta D;

2010-05-31 @ 09:27:00
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0