Forget the world and just run away, from everyone

Sitter här framför datorn och chillar lite. Dagen har väl varit ganska seg men ändå väldigt soft. Den började med att jag vaknade vid runt ett-tiden och sedan tittade jag klart på filmen The Last Airbender som jag påbörjade igår men inte orkade kolla klart på. (Lägger ut en liten recension om filmen senare!) Därefter åt jag lite och sedan satte jag på ännu en film, nämligen Transporter 2 och den var faktiskt riktigt bra, lika bra som den första. Gillar man action så är den här ett självklart alternativ! Menmen, därefter har jag bara tagit det lugnt, lyssnat på musik, följt hockeyn där Färjestad dessvärre förlorade mot Djurgården, inte bra alls .. Och nu har jag tänkt sitta här och kolla på någon serie eller någon film och bara dryga (rättare sagt chilla). Orkar inte gå ut ikväll, är ganska sliten efter gårdagen så jag stannar hellre hemma. Menmen, peace out!

- Cuongphan -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0