Boyce Avenue - Best Covers

Brände nyss en ny skiva på datorn som fick namnet "Boyce Avenue - Best Covers" och som namnet alltså antyder så valde jag ut de bästa covers som de har gjort och la dem på en och samma skiva som jag nu kan njuta av. På kort tid har jag nu gått från att ha ingen skiva till två stycken av Boyce Avenue, underbart! De låtar som finns på den nya är:
  1. We Found Love (Rihanna)
  2. Teenage Dream (Katy Perry)
  3. Wherever You Will Go (The Calling)
  4. I Miss You (Blink 182)
  5. Every Teardrop Is A Waterfall (Coldplay)
  6. Firework (Katy Perry)
  7. With Or Without You Feat. Kina Grannis (U2)
  8. Fast Car Feat. Kina Grannis (Tracy Chapman)
  9. Jumper (Third Eye Blind)
  10. What Makes You Beautiful (One Direction)
  11. Best Of You (Foo Fighters)
  12. Perfect (Pink)
  13. Superman (Five For Fighting)
  14. Water Runs Dry (Boyz II Men)
  15. Faithfully (Journey)
  16. Radioactive (Kings of Leon)
  17. Here Without You (3 Doors Down)
  18. Fix You Feat. Tyler Ward (Coldplay)
  19. Last Kiss Feat. Megan & Liz (Taylor Swift)
  20. Will You Be There (Michael Jackson)
Den här skivan är redan Legen.. Wait for it.. DARY! Jämfört med många andra skivor jag har bränt så vet jag att den här kommer hålla ett bra tag eftersom jag för det första älskar Boyce Avenue, ingen nyhet där inte, plus att alla dessa covers är perfekt gjorda enligt mig. Nu blir det film innan jag lägger mig och imorgon blir det roadtrip till Borås med Kalle och Sara och därefter julshopping!

Kommentarer
Postat av: martina

är du kanske sugen på att shoppa trendiga & välkända märken för upp till 80% rabatt?

kommentera då detta inlägget med din mailadress, så ska du få en invite av mig till members.com! :)

http://martinaolsson.myshowroom.se/11169/members-com/



nya erbjudanden kommer upp varje vecka & det är helt gratis att vara medlem!



+ att du får 50kr att shoppa för om jag bjuder in dig & när du väl är medlem så kan du gilla deras facebooksida för att få en rabattkod på ytterliggare 100kr! :)

Postat av: Ellen

hallå du! ;) jag svarade på en kommentar på min blogg. men vill du att jag svarar på kommentarer här istället? ;)

2011-12-20 @ 22:35:41
URL: http://arnell.blogg.se/
Postat av: Cindy

Få och ta och lyssna på de då någon dag! ;d



svar:

Hahahaha, du kan bara drömma kommer ta dig som en äkta man hahah skojar :$ men ser inte ner på mig som alla andra (a)



HAHAHHAHA, eller hur den kommentaren är fan sjukast, liksom försöker den kränka mig så gick det typ inte hahaha >< andra gången jag får en sådan mysko kommentar nära malmö ><

2011-12-20 @ 23:38:27
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
Postat av: Ellen

sv; ska bli! :)

2011-12-21 @ 09:06:19
URL: http://arnell.blogg.se/
Postat av: Cindy

svar:

hahaha, svart är mer för killar (a) men den rosa är så läppstiftfärgad haha har sett den i verkligheten den är typ som på bilden men finare fast ändå samma färg haha ;p



Hahaha, okey då! Men då får vi köra en match ;D om du kommer hit till skåne någon gång så får vi spela för jag vet att det finns plan lite här och där ;D



Haha, kul med stalker :/ inte såna som han eller hon haha eller dem (a)

2011-12-22 @ 14:15:52
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
Postat av: Ellen

Sv; mysigt :) man tackar!

2011-12-22 @ 23:35:20
URL: http://arnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0